DODATNE OBAVIJESTI I UPUTE ZA GLOBE ŠKOLE POZVANE NA DRŽAVNU
SMOTRU I NATJECANJE
SASTAV EKIPA I TROŠKOVI SUDJELOVANJA
Prema propozicijama iz Kataloga smotri i natjecanja za 2008.
godinu, svaku od pozvanih škola predstavlja ekipa od 3
učenika u pratnji jednog nastavnika mentora. Za te ekipe
troškove smještaja snosi Agencija za odgoj i obrazovanje. Za
dodatne članove ekipa, troškove treba pokriti njihova škola.
Smještaj je predviđen na bazi 2 puna pansiona + 1 ručak,
počevši od ručka 27. svibnja, a završavajući s ručkom 29.
svibnja. Smještaj je organiziran u hotelu Kolentum u
dvokrevetnim i trokrevetnim sobama. Nije predviđen smještaj u
jednokrevetnim sobama jer je njihov broj ograničen. Ukoliko
netko inzistira na jednokrevetnoj sobi, te ukoliko bude
raspoloživih soba s obzirom na popunjenost hotela, bit će
potrebno da individualno nadoplati razliku u cijeni. (Cijena
punog pansiona u dvokrevetnoj ili trokrevetnoj sobi po osobi i
po danu je 330 kn, a cijena dodatnog ručka 29. svibnja je 50
kn). S obzirom na ograničeni smještajni kapacitet hotela u
vrijeme održavanja smotre, organizatori zadržavaju pravo
odbijanja dodatnih sudionika ukoliko se pokaže potrebnim, a
škole će o tome dobiti pravovremenu obavijest.
ORGANIZIRANI PRIJEVOZ
S obzirom da veći broj škola dolazi iz mjesta koja prometno
gravitiraju prema Slavonskom Brodu, Zagrebu i Karlovcu, Rijeci i
Daruvaru, postoji mogućnost organiziranja zajedničkog prijevoza.
Molimo vas da ispitate mogućnosti prijevoza koje vam stoje na
raspolaganju (javni, privatni, školski) te da se već u obrascu
prijave odredite za organizirani prijevoz samo ukoliko ste
posve sigurni da ćete ga koristiti.
PRIJAVLJIVANJE SUDIONIKA
Svi se sudionici po dolasku prijavljuju na recepciji hotela
Kolentum u Murteru gdje će dobiti sobe i gdje će ručati.
Nakon ručka bit će organiziran autobusni prijevoz do škole u
Tisnom, gdje će se sudionici registrirati za sudjelovanje na
smotri i natjecanju. Prilikom registracije sudionici trebaju
provjeriti jesu li njihova imena i svi podaci točno ispisani
(radi eventualno potrebnih korekcija na pohvalnicama i
priznanjima). Sudionici koji će predstaviti školski projekt tada
trebaju predati CD sa svojom kompjutorskom prezentacijom.
PREDSTAVLJANJE
RADA ŠKOLA
Po dolasku u školu domaćina, sudionici će postaviti svoj
poster na mjesto predviđeno za svoju školu. Svaka će škola
imati na raspolaganju prostor za poster dimenzija 70 cm
(horizontalno) i 100 cm (vertikalno). Stoga molimo sudionike
da orijentiraju sadržaj postera za vertikalno postavljanje. Poster
se neće lijepiti, niti pričvršćivati pribadačama, već će se
objesiti. Stoga mu horizontalne stranice treba ojačati
letvicama, a s gornje strane pričvrstiti konop.
Sudionici koji će rad škole predstaviti uz pomoć GLOBE bloga,
trebaju to naznačiti u prijavi. Za njih će tijekom poster-sekcije
biti osigurano računalo na internetu. Ipak, potičemo sudionike
Smotre da GLOBE blogove pregledaju unaprijed!
PREDSTAVLJANJE
ŠKOLSKIH EKIPA
Za vrijeme otvorenja Smotre i natjecanja hrvatskih GLOBE škola,
27. svibnja, sudionicima će biti predstavljene ekipe svih škola.
Za tu bi priliku bilo zgodno osmisliti originalnu poruku
Globovcima ili reći nešto kratko, što će najbolje opisati školu
ili ekipu.
Škola
domaćin moli svaku ekipu da donese razglednicu iz svojeg mjesta!
PREDSTAVLJANJE
PROJEKATA
Škole koje sudjeluju s projektom dostavile su opis projekta u
digitalnoj formi, radi dodjeljivanja recenzenta. Uz opis
projekta svakako je trebalo dostaviti i kontakt (redovito
korištenu e- adresu, odnosno broj telefona na kojeg je najlakše
dobiti mentora), pomoću kojeg će recenzent uspostaviti kontakt s
mentorom. Dovršeni opis projekta, kojeg je recenzent odobrio,
recenzent upućuje administratoru hrvatske GLOBE web stranice,
radi objavljivanja.
Projekt predstavljaju učenici usmenim izlaganjem u trajanju od
10 minuta, nakon čega slijedi razgovor s komisijom i rasprava u
kojoj je poželjno i sudjelovanje publike. Ukoliko dvije škole
sudjeluju sa zajedničkim projektom, predstavljaju ga zajedno
učenici obje škole. U ovoj se kategoriji ne izrađuje ljestvica
poretka, već se nagrađuju uzorni ili iznimno uspješni projekti u
svakom području. Organizator će imati na raspolaganju
projekcijsku tehniku uobičajenog kapaciteta. Oni sudionici koji
žele koristiti neuobičajeni software, trebaju sami osigurati
potrebnu tehničku podršku.
ORIJENTACIJSKO
NATJECANJE
Sve učeničke tročlane ekipe sudjeluju u orijentacijskom
natjecanju. Natjecanje podrazumijeva vještinu orijentacije u
prostoru pomoću zemljovida te poznavanje i razumijevanje
GLOBE protokola te unosa podataka. Brzina prolaska staze
donosi najmanje bodova. Trčanje bi moglo izazvati padove i
ozbiljne ozljede. Stoga naglašavamo da je mnogo važnije dobro se
orijentirati na karti i imati dovoljan broj točnih odgovora. Za
siguran prolazak staze od iznimnog je značaja dobra, čvrsta
obuća, koja će smanjiti mogućnost pada na skliskim ili neravnim
površinama i koja će sačuvati gležanj. Preporučljive su duge
hlače.
Za
pripremanje ekipa za natjecanje, potražite pitanja s
prošlogodišnjih natjecanja na hrvatskoj GLOBE web stranici
http://public.carnet.hr/globe
i pročitajte što o tome piše u Katalogu smotri i natjecanja.
Radujemo se ponovnom susretu i želimo vam uspješno
sudjelovanje.
Državno povjerenstvo
Zagreb,
14. travnja 2008.
|